نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1349
-
الف
+

نشر مراسم اختتامیه مسابقه «نواهنگ» دوشنبه شب از کانال آی فیلم2

مراسم اختتامیه مسابقه «نواهنگ» دوشنبه 12 ثور (اردیبهشت) از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، ویژه برنامه اختتامیه مسابقه «نواهنگ» که با حضور چهره های شاخص فرهنگی و هنری ایران، افغانستان و همچنان اشتراک کنندگان و جمع کثیری از علاقه مندان هنر موسیقی افغانستان برگزار شد، شام روز دوشنبه 12 ثور (اردیبهشت) از این رسانه تلویزیونی نشر می شود.

در این برنامه که بخش های متنوعی دارد، علاوه بر تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان اول تا سوم، خواننده برتر برگزیده مردمی نیز معرفی شد.

در بخش دیگری از این مراسم پیام ویدیویی هنرمندان برجسته افغانستانی مقیم خارج از این کشور همانند «صدیق شباب»، «محمود کاروان»، «حمید سخی زاده» و همچنین پیام «مهدیار حبیبی» داور فصل دوم این مسابقه به نمایش در آمد.

اجرای استندآپ کمدی با هنرنمایی «فرزاد فرهان» و «خداداد نجفی» از دیگر بخش های مراسم اختتامیه فصل دوم «نواهنگ» بود.

همچنین در بخشی از این مراسم، سه برنده اول تا سوم مسابقه، برگزیده مردمی، گروه نوازندگان به همراه «فرهاد ساحل» به اجرای آهنگ پرداختند.

در مراسم اختتامیه «نواهنگ» همچنین با نشر کلیپی از زنده یاد «سرور رجایی» یاد و خاطره این هنرمند و فعال فرهنگی افغانستان گرامی داشته شد.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، تاکنون در دو فصل برگزار شده است.

بر این اساس ویژه برنامه اختتامیه فصل دوم مسابقه «نواهنگ» و معرفی برگزیدگان مردمی این مسابقه روز دوشنبه 12 ثور (اردیبهشت) ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر